zaterdag 25 augustus 2012

De tocht is begonnen

Vandaag stond de tocht naar het zuiden op het programma.

we stonden vandaag om 07.30 op om de koffers in orde te maken en te gaan ontbijten. Het ontbijt was simpel, maar goed te doen met toast en jam.

na het uitchecken gingen we op weg naar Fort Myers met een tussenstop in Venice Beach. Om 11 uur arriveerde we in Venice Beach bij mijn oom en tante in de wijk Island Walk. na het gebruikelijke voorstellen gingen de verhalen daarna toch vooral over de verschillen tussen Amerika en Nederland en over dingen die mannen bezig houden zoals ..................... Na een korte introductie besloten we om met mijn oom een korte rondleiding van een uur te doen door de omgeving. Ik blijf me toch verbazen wat een kasten er hier staan en dan te bedenken dat die mensen er vaak maar 06 maanden zijn. Ach je moet iets met je geld.

Nadat we weer aangekomen waren kregen we een lunch aangeboden. De lunch was heerlijk met Nederlandse kaas en ham en voor sommige een gebakken ei. Ik snap niet dat mensen dat opkrijgen. Zelfs een klein stukje smaakt vies. Daarna gingen we op weg naar het nieuwe zwem en fitness complex waar we even gezwommen hebben. Daarna heb ik de gasten achtergelaten in het zwembad en ben ik nog even teruggegaan om gezellig met mijn oom en tante te kletsen en de cadeaus te gaan uitreiken.

Om 16.00 besloten we dat het tijd was om weer op te gaan stappen en te vertrekken richting Fort Myers en de Sanibel Gateway. Na een uurtje rijden en een korte dinner bij de Five Guys besloten we om de auto maar even wat van het zwarte goud te gaan geven en om daarna te gaan inchecken. De kamers zijn prima en de bedden lekker zacht. Na een half uurtje besloten we om voor de laatste keer "waarschijnlijk deze vakantie" de creditcard pijn te doen. we reden het kleine stukje naar de Tanger outlet om even een bezoekje te brengen aan Nike, Tommy H, Calvin K en de andere schoenenwinkels. We zijn goed geslaagd en ik heb gewoon nog ruimte over in de koffer. Het lijkt wel of de helft vergeten ben.

Morgen gaan we via de Everglades naar Miami om de orkaan Isaac voor te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Hoi mannen, nou het zit er bijna op voor jullie, fijn dat jullie zo genoten hebben. Hoe gaat het met de orkaan? Komt vandaag heb ik begrepen? Nou in ieder geval nog veel plezier in de Everglades en alvast goede reis.
    Groetjes uit een regenachtig Purmerend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi mannen nou het zit er inderdaad bijna op ik zou zeggen geniet nog even van de laatste dagen en het goede leven in Amerika en een veilige reis naar Miami.Groetje uit het stortregende Almere

    BeantwoordenVerwijderen