vrijdag 24 augustus 2012

A lazy day

Vandaag was zo'n dag dat je totaal niet weet wat je in je verslag moet zetten, omdat er simpelweg niks te zeggen is. Ik ga toch maar een poging toe wagen.

We stonden vandaag om 09.00 op om te gaan ontbijten. Het ontbijt is redelijk simpel, maar de toast en de cornflakes smaken goed. Om 11 uur besluiten we om even naar de boekhandel te rijden, omdat Steven zijn boeken wilt gaan terugbrengen vanwege ruimtegebrek in zijn koffer. Daarna zijn we even de Publix ingelopen om een poging te doen tot een gezonde lunch. Dit is bij de één toch echt wat beter gelukt dan bij de ander. We haalden verse broodjes met alleen maar vlees of juist met tomaat en mozzarella.

De terugweg zou normaal 05 minuten bedragen, maar door een klein momentje van minder oplettendheid ben ik dan toch een keer verkeerd gereden en deden we er ruim een half uur over. Ik heb maar gezegd dat ik ze iets van de binnenwijken van Clearwater wilde laten zien. Achteraf was het misschien toch maar beter geweest als we naar Tristan hadden geluisterd.

Toen we om 14.00 weer bij het hotel arriveerde zijn we snel het zwembad ingedoken. Ik heb het wel weer voor elkaar gekregen om nogmaals te verbranden. Zelfs op me rug terwijl ik een handdoek om had en mezelf had ingesmeerd voor het zonnen. Misschien volgende keer dan maar factor 100 gaan gebruiken of naar een koud land gaan.

Voor morgen staat de reis naar Fort Myers op het programma. Onderweg stop ik even om bij mijn oom en tante op visite te gaan. voor de laatste nacht hebben we toch maar een extra nacht in Miami geboekt vanwege de Isaac die eraan komt.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Mannen nou wij wensen jullie een fijne reis naar Fort Myers groetjes uit een regenachtig Almere

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor dat jullie toch iedere dag jullie blog bijhouden en al valt er niets te zeggen, dit zijn toch heerlijke vakantie dagen:) Helemaal top.
    Veel plezier in Fort Meyers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey mannen, verstandig dat jullie een nachtje Miami geboekt hebben, goede reis en doe de groetjes aan Ron en Hellen.
    Groetjes uit Purmerend

    BeantwoordenVerwijderen